Dag 37 - Sovjetarchitectuur, bezienswaardigheidmoeheid en driemaal is echeepsrecht

8 juni 2014 - Tashkent, Oezbekistan

Dag 37 - zo 8 jun - Samarkand - Tashkent

Reisdag naar Tashkent, begin van de middag aangekomen.
Hotel is een kolos uit de Sovjettijd. Kamer in orde.
Dichtbij hotel is centraal plein met groot standbeeld van Timur Lenk en groot park.
Oude binnenstad zou mooi zijn, maar afgelopen dagen even genoeg oude steden gezien. Musea en andere bezienswaardigheden gesloten op zondag. Bleef park over. Lekker geluncht bij een soort paviljoen in het park, rondgelopen en geborreld bij zelfde paviljoen.
's Avonds bij zelfde paviljoen gegeten.

Dat de verslagen van de afgelopen paar dagen zo beknopt zijn komt niet doordat er niets te vertellen is, maar doordat ik op dit moment hopeloos achter loop met het schrijven en plaatsen van de verslagen.

1. Joke grinwis - greven:
    12 juni 2014
    dan sla je gewoon een paar dagen over! Het is jou vakantie en jij bepaald.
  2. Joke grinwis - greven:
    Je moet niet doordraaien, door je verplicht te voelen om ons elke dag mee te laten genieten.Het is erg mooi om elke dag je verslag te lezen en mee te rijzen maar je moet het niet zien als een moeten.

Joke
  3. Passy:
    12 juni 2014
    Hoi Dimitrie !

Je vroeg aan ons de avond voor je weg ging wat je voor ons kon meenemen.
    Toen wist ik het niet. Opeens viel het kwartje bij me.
    Mocht je toevallig een mooi meditatiedeken/kleed tegen komen zou het mooi zijn als je dat voor me mee kon nemen. Ik betaal het wel zelf natuurlijk !

Tot het volgende verslag weer als je tijd hebt !
    Ik wens je nog veel plezier op je mooie reis !